Tuesday 27 December 2011

23.12.2011 9.3PM


tarikh tuuuu and wktuu tu . aku dtaken oleeh mysuperbee ! OMG ! sumpahh akuu takk cayee . why ? ehh doh ! diaa hotpenk . budak HOT ! yg femesss .. Akuu Dapat Coup gn Diaaa . *cehhh , cm artis lahh pulakk . tapii bukan sbb semuaa teww akuu coup gan diaaa ok .


8.53pm


aku baru lepas reject seorang penk . sbb diaaa . thenn aku call diaa . jantung akuuu . dupdapdupdap ! sumpahh dohh . mcm nk gugur ! puyee lajuuu aku ckp ! thenn-thenn . bgetar pulakk . adoyaii . susaa nk cakapp .


akuu cakapp . akuu sukee kan dia . dari zaman ms lagii . diaa lahh frst penk yg aku kenai . mcm manee ntah bolai tersesat kat fren akuu . aku tak tahuu ..thennnn . mksud aku call diaa tew . ak nk mlamar diaa . tapi pikiq byak kalii . diaa nakk ke ? akuuu daa cterh kat dia semuaa . a - z . Thenn Aku Ckp . jgnn bagii kputasan skrg , cozz .


AKU TAK READY DIREJECT ! BHAHAHAAA XD *dlam hatii lahhhhh .


Tadii ushar Blog Diaaa . bilee orang coup gan akuu .
aku akannn ..


stalker
ambek note pasai diaa .
ingat semuaa pasaii diaa ap yg suke and takk .
and lain-2 ..


thennnn .. diaa post pasai diaryyy , opps ! penkk adee diaryy ehh ? akuu ingatt takdopp ! ngeeeee .. pasaii ex diaa . okayyyy thennn . akuuu bacee . aku yg nagesh !
bhahahahahaaa XD *biaselahh dah jadi ladies kann . tacink-2 cket. baceeeee and baceeeee .. kesiann doh kat diaa ! bukan sbb dia coup akuu , akuu bckup diaa . tpp thts is the true ! malas lahh aku nk cterh nape aku ckp gituuu . nk g ushar tmpat diaaa ..


and one more thing diaa panas barannn ..


okayy , bilaaa ..


panasbaran+panasbaran how ?  meletoppp aku raseeee .. haha'


thennnnnn ... bace lagii .


diaaa taip *sape nak coup gan dia . msti takde kan ? blablablablablablaaa ...


habes aku apee ? tunggol ? =='

No comments:

Post a Comment