Saturday 31 December 2011

On Call Bersame Si Dia ;)

  on call bersame si diaa. hehe. okay. aku buat baik lah gan bapak akuu. then tanye lah, nak pakai hp ehh. hehe' then dia mebebel. hah yelahh. dah haritu kau pakai smpai cdt habes, aku cakap. sory-2 ==' thenn dia cakap, gii lahhh pakai. jgan kasi hbes cdt tuhh. haha okay-okay, thennn call diaaaa, tak dapat ==' cakapp number busy. haish! thenn call and call and call. takk dapat. grrrrr ! at last , kringgkringg.. fuhh. naseb bekk dapat. then letak . wth ! thenn diaa call balek, auws! hahahaha. pas tuu aku cakap. mahal tauu bee call no ni. then aku call dia balek. haha' takpeee lah. mmg mahal pon doh. cdt bapak aku byak. sekali sklaaa kenn? muahahahaahaa .. thenn bebual lahhh. sweet-2 gitoo . sweet kee ? sawet jeee . bhahaha ! okayyy. akuu takk fokus sepenuhyee wktuu bebual gan dia, sorry sayang ! then dia mbebel aku senyap, bile aku cakap, dia pulak senyap.. haish ! T.T
thennnn wktu on call. kaq zoul tego kat skype, auws ! bebual ape ? biaa aku je tahuuu. aku happy sanaddd ! ><
thenn thennn.. bebual dan bebual gann beee aku. bising ouh tmpat dia. diaa cakap, semuaa cakap kitee gp. haiyohh. dp akuu dah letak ladies, takk cukopp lagi ke ? takpee, nnt aku letakk lagi ladies okay? hahahahaaa xD okayy. tuuu jeee. 


                         happy new year mysuperduperbee 

No comments:

Post a Comment