Wednesday 28 December 2011

ex ;)

ex akuu yg baru ni , name diaaa lola , gadez lolypopz . doh ! aku rinduu diaa sagat-2. break pasai dia kene kawen,makk dia pakse.OMG!akuuu mmg down gile-2.pehhhh!


diaaa post nak break kat fb.tampe aku tahu' mksudyee aku tak tahu dia nk break. napee diaaa nk bgtao kat fb duluu baru aku? fb tuu couple diaa ke ape ?! ==' saket doh hati aku. akuu dapat tahu mase aku kat melakee. tegahh makann masee tuu. dapat text dari mbew aku.


mbew:kauu okayy?
aku:okay je. nape tbe-2 tanye?
mbew:takdelahh, awekk kauu mntak break kat kau. dia post kat ILP. tu aku tanye okay tak?
aku:hahh ?? dia post ape je?
mbew: cikadmins. jm kite break. *untonglahlaokaunak . mcm gituu ahhh..


aku : pehhh ! sentappp !!


thennn. adekk akuu pon txt bnde yg samee,


terus pergi bleq air. call baby aku tak dapat. aku call bff aku. ngaduu kat dia. aku nagesh! pehhhh. diaa cakapp.


diaaa mmg mcm gituu lahh, mainkann hati orang jeee, yg kauu pergi sayang dia batpeee? akuu respon: dahh aku sayangg diaaa. *dlmhatii . kauu nii. akuu ngah nagesh. kau cakap gituu. tapi diaa lebehh kenal ex aku dari aku. tahu dah pagai ex aku mcm mane. diaa lebeh tahuu.


sampai rumah sedare. aku terus online tegok betol ketakk. makaihh ! betol siaaa. check 1 per 1 post-2 diaa kat fb. aku takk tahu asal tibe-2 dia nak break. aku call diaa. tak angkat. text tak rply. akuu keluar. ambekk anginn. akuuu ambek cicin keluar dari pocket aku, tegooook cincin tuu. air mate aku keluar. aku terus buangg ... *kecangggggg ! heartbroken. semuaa yg aku plan. semuaa dahh musnah.


aku mmg down.frusss. takk makannn.. beberape harii dia txt. cakapp rinduuu. akuu rply dah txt ateh? diaa risao tuu. dia rply nanti lahhh. takde no diaaa. thenn aku tanye. npe tibe-2 mntak break? dia cakappp bagi diaa maseeee. diaaa tak tahuu.


akuuuu .. what? oraiteee akuu bagi diaa mase smapi 16.12.2011
aku mimpi dia. dia ken kawen. aku terus txt dia.


saye mimpi awak kawen. betol ke? dia cakap. mak dia pakse. dia belum ready lagi. mak dia bagi alasan pasai mak dia saket.
akuu just. WTF! akuu tak tahuu. down akuu lagi lah bertmbah. nagesh jeee.


akuu nagesh.downnn.takk makannn. adekk akuuu tc pasai aku.
memanggg diaaa tc ah pasai akuuu. diaaa jeeee. bff akuuu buzyy. aku pahammm. ak takk kesaaa dahh. coz aku mmg tak rapat gan diaa. sejakk maseng-2 dah ade coup. tapi bilee ape-2. diaa org frst yg tahuuu. akuu sagat hargai diaaa.


adekkk akuuu. push akuu towk makan. txt akuuu. hey adekkk! abgg sayangg gilee-2 kat adekkk! thanks for evrthng..


16.7.2011
hari yg aku nanti-2. nakk tahu keputasan diaa. diaa senyap jee. aku puyee tnggu nak mcm ape ! tnguu date tuu!! pehhh. diaa bolai senyapp kan! 


17.12.2011 pukol 12.00
aku txt diaaa. awak senyap. so post-2 awak kat fb tu dah jadi knyataan. thanks for evrthng, and blablablaaaa ..
dia rply: maaf. saye sakit tak larat pergi keje.
aku: dlmhati*wtf dol. aku tngu kau mcm ape siaaa. aku saket-2 txt kau. tnggu kauu !


so the end. thanks for evrthng doh ! ilysm babyyy :)


but thts just a memoryyy. thanks tooo bee my coup.wife!

 damnn thanks !


No comments:

Post a Comment